W roli głównej Pan Szpinak

Przez wiele osób niedoceniony. Ja próbowałam go w życiu dwa razy, jednak nigdy nie odważyłam się przygotować go sama, aż do dziś!

Kupiłam opakowanie Frosta szpinak za ok 3zł. by spróbować. I... jest pyszny! nawet sam bez przypraw, jak dla mnie rewelacja!!

O jego dobrodziejstwach możecie poczytać tutaj: http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/wlasciwosci-lecznicze-szpinaku-liscie-szpinaku-chronia-przed-rakiem-i-_37396.html

Kiedy już przekonacie się tak jak ja do zakupu, polecam przygotować naleśniki z serem feta i szpinakiem!

Do przygotowania 3 naleśników potrzeba:


200 g szpinaku
pół kostki fety
żeczki serka białego
Ciasto na naleśniki (według własnego przepisu, myślę, 
że każdy zna)

Szpinak wrzucamy na patelnie bez tłuszczu, smażymy 
ok 5 min. Nie dodajemy soli ( feta jest dość słona) jedynie pieprz.
Dodajemy ser  w kawałkach, smażymy dodając odrobinę pieprzu i czekamy aż składniki się połączą.

Ostawiamy na bok i smażymy naleśniki.
Na upieczone nakładamy 1-2 łyżki nadzienia, zwijamy, składamy, jak lubimy :)
Tak przygotowane smarujemy serkiem białym lub nie 
i posypujemy pestkami słonecznikałyżeczki pestek słonecznika
2 ły
Smacznego :)

Komentarze

Popularne posty