Wiosenny lekki obiad, czyli jak stracić na wadze, kochając jedzenie :)

Cześć! 
Na wstępie przepraszam za moją dość długą nieobecność. Moje życie przez ostatni miesiąc nabrało mega rozpędu ( to chyba ta wiosna) 
Od trzech tygodni przeprowadzam się, ale jest nadzieja, że za dwa usiądę w osobiście malowanym i wyszykowanym pokoju. 
Kolejną sprawą, o której nie wiem czy wspominałam jest szycie na maszynie. 
W lutym dostałam zamówienie na sukienkę, ale wiadomo sesja, przeprowadzka, WIOSNA i czas leci jak szalony, jeszcze na złość ostatnio straciliśmy godzinę, przez całe to przestawianie zegarka.
Ale do rzeczy.... Od tygodnia chodzę na zajęcia do Akademii wizażu, w drodze zawsze mijam bilbord 
Obecnie nie mam tv, więc nie mogę oglądać, ale zastanawiałam się nad kupnem książki, a tu proszę idealny konkurs:
Gotuj i chudnij jak Kudłaci Kucharze!


Dziś będziemy kierować się słowami tych dwóch sympatycznych panów: 
 Odkryliśmy, że jeśli do naszego dotychczasowego stylu gotowania wprowadzimy drobne zmiany, wciąż będziemy się cieszyć wspaniałymi smakami i jedzeniem, które uwielbiamy, a przy tym będziemy chudnąć. I tak się stało!.

A więc do dzieła!!!

Składniki (na 4 osoby)
opakowanie makaronu typu Penne (najlepiej razowy)
200 g łososia wędzonego
400 ml śmietany ( dla tych co na diecie jogurtu naturalnego)
1 średnia cebula
1 dojrzałe avocado
sok z połówki cytryny
2 czubate łyżki czerwonego kawioru
łyżka oliwy z oliwek
zioła

Przygotowanie:
Makaron podgotuj w lekko osolonej wodzie,( może być al dente, ponieważ dojdzie na patelni)
Łososia dzielimy na kawałki, cebulę kroimy w drobną kostkę, avocado w trochę większe kawałki. Cebulę należy zeszklić na rozgrzanej oliwie, wrzucić rybę, dodać śmietanę i sok z cytryny i dusić na małym ogniu przez 3-4 minuty.
Następnie dodajemy kawior i avocado, delikatnie mieszamy  i przez chwilę całość gotujemy.
Na koniec dodajemy ugotowany makaron, który łączymy z sosem. Dekorujemy ziołami i odrobiną kawioru.




Komentarze

Popularne posty